Впровадження гендерної складової до вітчизняної системи  освіти – це, в першу чергу, впровадження пошани до гідності кожної людини, відсутність у наших матеріалах та підручниках штампів про певні ролі, які нав’язуються школярам починаючи з раннього віку. Про це зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час круглого столу на тему: "Інституціоналізація  гендерної  освіти:  перспективи та ризики", що проходив у МОН сьогодні, 5 грудня 2016 року.

   “Для нас важливо, щоб незважаючи на те, чи ти хлопчик, чи дівчинка, студент чи студентка, ставлення було однакове, а в системі освіти, вчитель чи вчителька, викладач чи викладачка  мали однакові кар’єрні можливості. Зараз ми розпочали гендерну експертизу підручників і мушу вам сказати, що я задоволена нею, принаймні підручниками для 8 класів, які її пройшли”, - додала Лілія Гриневич.

   Міністр наголосила, що гол ... Читати далі »

Переглядів: 404 | Додав: shkola1 | Дата: 07.12.2016 | Коментарі (0)