Субота
18.11.2017
22:26
Форма входу
Кошик
Ваш кошик порожній
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Педпреса
МіністерствоОсвіти
Червонокутська загальноосвітня школа І-ІІІ супенів №1
Головна » 2016 » Грудень » 7 » Гендерна складова вітчизняної системи освіти
16:23
Гендерна складова вітчизняної системи освіти

   Впровадження гендерної складової до вітчизняної системи  освіти – це, в першу чергу, впровадження пошани до гідності кожної людини, відсутність у наших матеріалах та підручниках штампів про певні ролі, які нав’язуються школярам починаючи з раннього віку. Про це зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час круглого столу на тему: "Інституціоналізація  гендерної  освіти:  перспективи та ризики", що проходив у МОН сьогодні, 5 грудня 2016 року.

   “Для нас важливо, щоб незважаючи на те, чи ти хлопчик, чи дівчинка, студент чи студентка, ставлення було однакове, а в системі освіти, вчитель чи вчителька, викладач чи викладачка  мали однакові кар’єрні можливості. Зараз ми розпочали гендерну експертизу підручників і мушу вам сказати, що я задоволена нею, принаймні підручниками для 8 класів, які її пройшли”, - додала Лілія Гриневич.

   Міністр наголосила, що головна проблема розвитку гендерної освіти в Україні – це недостатнє розуміння суспільством цієї тематики. Щоб це змінити, вузькі кола експертного середовища повинні виходити за межі зони власного комфорту та спілкуватися з оточуючим світом, переконувати загал та розказувати йому сенс своїх ідей.

   “Найбільш важливим в цій політиці є відкритість і залучення до неї нових людей. Тільки таким чином у суспільстві можна сформувати розуміння, що таке гендерна політика, що вона несе собою захист і повагу до гідності кожної людини незалежно від статі”, - наголосила Міністр освіти і науки України. 

   Ще один виклик , на думку Лілії Гриневич - залучити академічні спільноти до вирішення цих питань.

   “Наприклад, зараз точаться палкі суперечки щодо норм правопису. Деякі вважають, що має бути звертання «Міністерка», інші наголошують на тому, що за нормами правопису правильно - «Міністр». Щоб вирішити це питання до  дискусії має приєднатися академічна спільнота, люди, які фахово можуть говорити про, наприклад, зміни у правописі. І це лише приклад, таких питань багато”, - зауважила Міністр.

   Відповідальним за проведення круглого столу, а також збір фахових думок та ідей щодо імплементації гендерної складової до вітчизняної системи  освіти, Лілія Гриневич визначила заступника Міністра – керівника апарату МОН Романа Гребу.

   “Мені важлива і дуже цікава думка експертного середовища щодо перспективи  системної імплементації гендерної складової до української системи  освіти. Саме ви можете дати поштовх для розв’язання проблем, які розблокують роботу у  цьому напрямі”, - зауважив Роман Греба.

   Організацією круглого столу займалися спільно Міністерство освіти та науки України та робоча група "Гендерна просвіта" громадської ради при Міжфракційному обєднанні "Рівні Можливості".

   Участь у заході взяли представники закладів освіти, де створені гендерні осередки а також ті, де є бажання такі осередки створити, представники громадських організацій, випускники програми Фулбрайта, які пройшли навчання за гендерними спеціальностями, представники Національної Академії державного управління при Президентові України та громадські активісти.

Взято з ресурсу: http://mon.gov.ua

 

Переглядів: 30 | Додав: shkola1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: