«Нумо, козачата!»

Ведучий 1.Доброго дня! Ми раді вітати вас у цій залі. Нам дуже приємно, що всі ви сьогодні зібралися для того, щоб подарувати свої оплески учасникам конкурсно-ігрової програми «Нумо, хлопці».З упевненістю можна сказати, що в складі кожної команди- найспритніші, найсміливіші, найкмітливіші, найсильніші представники нашої школи. Просимо приготувати свої долоні й оплесками запросити на сцену команди.

(Звучить музика)

Ведучий 2 У складі команди 4 учасника.

Ведучий 1. У складі команди  4 учасника.

Ведучий 2. Поки команди розташовуються на сцені, ми познайомимо вас із нашим шановним журі.

Ведучий 1. Привітаємо членів журі оплесками!

Отже, розпочинаємо конкурсно-ігрову програму «Нумо, хлопці!»

Ведучий 2. Оголошуємо 1 конкурс – «Назва команди».

Завдання , розшифрувати назву своєї команди, склавши її із запропонованих літер.

Ведучий 1. Отож, сьогодні змагатимуться команди…

 Ведучий1. Швидше виконала завдання команда (…….)

Ваші оплески.

Ведучий 2. Оголошуємо другий конкурс «Візитна карта команди».

Ведучий 1. Завдання командам: придумати девіз та в оригінальній формі представити команду.

(команди виступають)

Ведучий 2. Увага! До слова запрошуємо журі.

Ведучий 1. Оголошуємо наступний конкурс – «Конкурс кмітливих»

Ведучий 2. Завдання: Кожній команді пропонується відповісти на запропоновані питання. Кожна команда має право відповідати на запропоноване запитання лише один раз. Команди готові?

Ведучий1. У ході конкурсу члени журі визначають найкмітливішого хлопця.

 Ведучий 2. Запитання:

1.      До якого місця заєць біжить у ліс? ( До середини, бо потім він біжить із лісу.)

2.      Що не існує, але має назву? (Ніщо.)

3.      Де знаходяться міста без будинків, ріки без води, ліси без дерев? (На мапі)

4.      Скажеш - не проходь, усе одно проходить, скажеш – не приходь, усе одно приходить. (Час.)

5.      Що сходить без насіння? (Сонце)

6.      Як зірвати грушу, щоб не злякати пташку, яка сидить на гілці? (Почекати, поки пташка полетить)

7.      Кожен його має,але рідко сам використовує. (Ім∙я.)

8.      Без чого не може обійтися жоден суддя? (Без свистка)

9.      Хто може осідлати коня, але не зрушить його з місця? (Гімнаст)

Ведучий1. Слово журі. (результати)

Ведучий2. Молодці! Ви успішно виконали це завдання, а тепер уявіть, що ви - спортсмени.

Плакат з малюнком.

Ведучий1. Голова кожного учасника конкурсу доповнює малюнок на плакаті: на ньому зображено спортсмена, але без голови – замість неї вирізане коло для голови учасника конкурсу. Ваше завдання: відгадати, яким видом спорту займаєтеся, поставивши мені лише п’ять запитань. Наприклад: Це водний вид спорту? В ньому використовують спортивний інвентар? У ньому грають м’ячем? Я відповідатиму лише словами «так» чи «ні». Зрозуміли?

Ведучий2. Оголошується п∙ятий конкурс – «Містер Сила»! Для участі в ньому запрошуються по одному представнику з обох команд. Завдання: помірятися силою рук.

Ведучий1. Оголошуються результати конкурсу.

Ведучий2. Хлопці успішно виконали завдання і ми їм дякуємо за веселий настрій. А зараз до участі в конкурсі запрошуємо майбутніх банкірів – по одному від команди.

Ведучий1. Ваше завдання: уявіть, що перед вами – швейцарський банк (показує на скляні банки). Ви маєте покласти в нього гроші незвичайним способом6 кожен із вас бере з цієї фірми (столика) по монетці, затискає її між колінами і кладе у так званий надійний «швейцарський банк». Однак монет аж 5. Хто швидше виконає таку банкову операцію – той переможець. А вболівальники вас підтримають! Готові? Розпочали!

(Звучить музика. Учасники виконують завдання)

Ведучий2. Молодці наші банкіри – вони з фінансовою спритністю виконали банківські операції! Ваші оплески!

Ведучий1. Для участі у наступному конкурсі запрошуються найуважніші.

Ведучий2. Увага! Завдання конкурсу «Розвідники»: протягом 15 секунд уважно подивитися на предмети, які лежать на таці, спробувати їх запам’ятати.

Ведучий1. А тапер прошу закрити серветкою предмети і вручити кожному учаснику ручку та аркуш паперу, ви маєте за одну хвилину записати всі побачені предмети.

(Звучить музика)

Ведучий2. Час вичерпано! Просимо подати ваші записи для членів журі. Дякуємо вам за участь у цьому конкурсі.

Ведучий1. Запрошуємо на сцену тих, хто в майбутньому мріє стати пілотом!

 Кожен  пілот має добре знати своє справу, а тому літаки для польоту сьогодні ви робитимете самі. Завдання: змайструвати з паперу літак і запустити його в політ – чий літак далі полетить, той пілот принесе команді 1 бал. Отримуйте у наших помічників матеріал для виготовлення літака, і з музикою – до справи!

Ведучий2. А тепер слово нашим шановним журі.

Ведучий1. Наступний конкурс має назву «Містер Грація»! Для участі в ньому запрошуємо по одному представнику з команди.  Завдання: спробувати якнайдовше прокрутити обруч на талії. Почати зі звуками музики. Просимо членів журі бути уважними.

(Звучить весела музика. Проводиться гра-конкурс.)

Ведучий 2. Наступний конкурс має назву «Найкращий стрибун»  Для участі в ньому ми також запрошуємо по одному представнику з команди. Завдання: Хто довше пострибає на скакалці. Почати зі звуками музики . (Звучить музика . Проводиться конкурс.)

Ведучий1. Останній конкурс має назву «Автограф». У майбутньому всі ви видатні люди, а тому маєте вміти ставити свій підпис чи дати автограф. Завдання командам: капітан повинен надути кульку, а члени команди – зав’язати її. Потім кожен розбірливо має написати на ній своє ім∙я чи прізвище. Після цього кульку потрібно передати будь-кому із журі. Завдання зрозуміло?

Ведучий2. Отримайте у наших помічників надувні кульки, нитки та маркери. Готові? Розпочали!

(Звучить музика)

 Ведучий1. Члени журі уважно спостерігають і визначають сильного духом у цьому змаганні, а також того, хто для них підготує найоригінальніший автограф.

Ведучий2. Для оголошення результатів змагання до слова запрошуємо членів журі.

(Спочатку визначають переможців у номінаціях: «Найкмітливіший»,  «Майбутній банкір», «Найуважніший розвідник», «Найдогадливіший спортсмен», «Майбутній пілот», «Найсильніша рука», «Сильний духом», «Найкращий стрибун», «Оригінальний автограф».Оголошується загальні результати ігрової програми, відзначається команда- учасниця та команда-переможець.

Ведучий1. Дякуємо всім за участь у програмі! Усім бажаємо гарного настрою і майбутніх перемог у конкурсах!

(Звучить музика).