Плани – схеми для самостійної роботи учня з підручником і додатковою літературою. - Мої статті - Каталог статей - Червонокутська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1
Субота
10.12.2016
09:50
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [7]
Кошик
Ваш кошик порожній
Пошук
Друзі сайту
Педпреса
МіністерствоОсвіти
Червонокутська загальноосвітня школа І-ІІІ супенів №1
Головна » Статті » Мої статті

Плани – схеми для самостійної роботи учня з підручником і додатковою літературою.

Плани – схеми для самостійної роботи учня з підручником і додатковою літературою.

 

Як написати реферат?

  1. Уважно прочитайте тему реферату.
  2. Вивчіть літературу з цієї теми.
  3. Визначте, у якій послідовності будете висвітлювати тему. Складіть план реферату.
  4. Реферат пишеться за таким планом:

а) у вступі ви пояснюєте важливість актуальність обраної  теми;

б) в основній частині розкриваєте зміст реферату;

в) у закінченні формулюєте головні підсумки та висновки яких ви дійшли;

г) наприкінці реферату подаєте список літератури, яку ви використовували.

 

Як скласти тези?

(Тези – стисло сформульовані основні положення статті, лекції, повідомлення, доповіді)

  1. Прочитайте текст, тези до якого необхідно скласти.
  2. Переділіть його на логічно завершені частини і дайте їм назву, тобто складіть план.
  3. Знайдіть у тексті основні положення, які дають відповідь на запитання плану.
  4.  

 

Як скласти історичний портрет?

  1. Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?
    1. Де і коли народився?
    2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
    3. Як формувалися його погляди?
  2. Особисті якості й риси характеру.
    1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?
    2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні ?

      3.Діяльність історичного діяча.

               1. Схарактеризуйте основні досягнення його життя.

               2. Які успіхи й невдачі були в його справах?                                                                3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, й чому?

               4. Хто був його друзями, а хто ворогами, й чому?

               5. Якими були наслідки його діяльності:

                      а) для сучасників;

                      б) для нащадків.

              6. За що людство пам’ятає цю людину?

4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?

              1. Які почуття викликає у вас його діяльність?

              2.Як ви ставитеся до засобів і методів його діяльності?

Обґрунтуйте

                 свою позицію.

Категорія: Мої статті | Додав: shkola1 (20.11.2012)
Переглядів: 389 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: