Наказ про методичну роботу

                                                  Н А К А З

 

07.09. 2012                                                                                                 № 54

 

Про  організацію  методичної  роботи

з  педагогічними  кадрами 

у  2012/2013 навчальному  році

 

 

      Методична  робота  з  педагогічними  кадрами школи  впродовж  2011/2012 навчального року проводилася  відповідно  до  Положення про  методичний кабінет, затвердженого наказом МОН України від 08.12.2008 року №1119 та  згідно з  плафонами  відділу  освіти, райметодкабінету  та школи.

   Головною  метою  в  роботі  школи  було  навчально-методичне  забезпечення  педагогічного  процесу, організація вдосконалення  відповідної фахової  освіти  та  кваліфікації  вчителів  школи.

   Роботу  педагогічного колективу  було спрямовано  на реалізацію  науково-методичної проблеми «Поєднання  зусиль  школи, сім’ї, громадськості  в  процесі  навчання  та  виховання  учнів», формування активності  та  загальної культури  учнів та виконання  таких  завдань:

-  поглиблення  змісту  загальноосвітньої підготовки учнів  з  української  мови  і літератури шляхом  створення класів з поглибленим вивченням цих предметів;

- організації роботи факультативів, гуртків, спецкурсів;

- підвищення якості  знань  учнів  з  базових  предметів навчального плану;

- підвищення  теоретичної, науково-методичної та  професійної  підготовки  педпрацівників  шляхом  організації роботи  «Школи  молодого вчителя», роботи  творчих  груп, проведення  методичних  тижнів;

- підвищення  рівня профілактично-консультативної  роботи  серед  учнівського  колективу, батьківської  громади, створення  умов для  реалізації  відповідних  програм  щодо  розвитку  особистості  учня, враховуючи  соціальний  запит  та  особисту  зацікавленість  учнів, батьків, учителів;

- удосконалення  роботи органів  учнівського самоврядування, широке залучення  їх  до  вирішення  питань  НВП, життєдіяльності  школи;

- забезпечення  ефективної  роботи  методичного кабінету  школи;

- продовження роботи щодо забезпечення  охорони та зміцнення  здоров’я  учнів;

- створення  умов  для  оволодіння  педагогами  інноваційними  методиками  з  метою підвищення  результативності НВП.

   Протягом 2011/2012  н.р. у школі працювали  три методичні об’єднання   вчителів. Робота  в них  була  спрямована  на  удосконалення  методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення  методики проведення уроку. Були  проведені заплановані  засідання  методичних об’єднань, на яких  обговорювалися  як  організаційні  питання (підготовка  і проведення  олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів), так і науково-методичні  завдання.

   Вцілому  рівень  педагогічної  майстерності  вчителів  помітно  виріс. Наслідком атестації одному вчителю (Журавель В.М.) було підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії», а Волощенко Н.П., присвоєно кваліфікаційну категорію «Спеціаліст другої категорії». Тому якісний склад педколективу змінився в позитивну сторону.

   Значна  робота  велася з  молодими  учителями. Працювала  «Школа  молодого  вчителя», в якій  досвідчені вчителі ділилися  досвідом  із  своїми  молодими  колегами.

   Проте не  всі  методичні  підрозділи  школи  працювали  ефективно. Так  методичні об’єднання   вчителів  відвідувалися  не  всіма  вчителями, робота  в  них не  була адресною, вони  не  відповідали, в  повній  мірі, вимогам до здійснення   освіти в Україні.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Слабко  була  поставлена  індивідуальна робота з  вчителями, які  потребували  допомоги.

   Це продиктувало необхідність  заступнику директора з навчально-виховної роботи  і  керівникам  методичних об’єднань  глибоко  продіагностувати  педдосвід  учителів, врахувати  побажання  кожного  вчителя щодо  організації  з  ним  індивідуальної  роботи, обґрунтовано  визначити  форми  теоретичної, методичної  роботи з  різними за  підготовкою  і  рівнем  педмайстерності  вчителів.

   З метою  подальшого  удосконалення  роботи  з  педагогічними  працівниками  школи, підвищення  рівня  методичної  роботи, реалізації   проблеми  району «Створення  системи  методичної  роботи  з  педагогічними працівниками  щодо  спрямування  діяльності  педагогічних колективів  на  творче  впровадження  інноваційних  технологій—як   шлях  до  забезпечення  якісної  освіти  в  районі»,

 

                                                                 Н А К А З У Ю:

 

1.      У 2012/2013 навчальному  році продовжити  працювати  над науково-методичною  проблемою «Поєднання  зусиль  школи, сімї, громадськості  в  процесі  навчання  та  виховання  учнів».

2.      Призначити завідуючим методичним кабінетом школи заступника директора з навчально-виховної роботи Слабенко Н.В.

3.      Провести  епізодичні  заходи  з  педагогами:

3.1.«Круглий стіл».

3.2.Аукціон  педагогічних  ідей.

3.3.Майстер-клас по володінню ІКТ.

4.      Спрямувати  методичну  роботу  у 2012/2013 н.р.  на  вирішення  таких  завдань:

4.1.Поглиблення  змісту  загальноосвітньої  підготовки  з  окремих предметів.

4.2.Організацію науково-дослідницької роботи  учнів.

4.3.Удосконалення  психолого-педагогічної  освіти  вчителі.

4.4.Забезпечення  ефективної  роботи  методичного  кабінету.

4.5.Продовження  роботи над вдосконаленням роботи вчителів з ІКТ.

5.Скласти план-графік роботи педколективу школи над науково-методичною проблемою у 2012/2013 н.р.

6.  Продовжити  роботу  «Школи  молодого  вчителя.»

7. У рамках  роботи  над  методичною  проблемою  школи, продовжити  роботу:

7.1. Психолого-педагогічного семінару.

7.2.Трибуни передового  педагогічного  досвіду.

7.3. Роботу  творчих  пар.

7.4. Методичних  об’єднань:  «Класних  керівників», «Вчителів  початкових класів», «Вчителів  суспільно-гуманітарного  циклу».

8.  Призначити  головами  методичних  обєднань:

8.1. «Класних  керівників» -  Гладишевську  Г.М.

8.2. «Вчителів  початкових  класів» -Вдовіна Г.А.

8.3. «Вчителів  суспільно-гуманітарного  циклу» - Архипенко  А.В.

9.  Затвердити  розподіл  обов’язків  зі  здійснення  наставництва.

9.  Домогтися  оволодіння  всіма  вчителями  комп’ютерною  грамотністю.

10.Спрямувати роботу  шкільного  методичного  об’єднання  вчителів  початкових  класів  на  вивчення  нового «Державного  стандарту початкової  освіти».

11.  Заступнику  директора школи  з  НВР  Слабенко  Н.В., створити  необхідні  умови  для  роботи  методичних  підрозділів та  систематично  надавати  допомогу  їх  керівникам.

12. Контроль  за  виконанням  наказу  покласти  на  Слабенко  Н.В.

                Директор  школи_____________________С.В.Ішунін

Категорія: Мої статті | Додав: shkola1 (12.10.2012)
Переглядів: 1239 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: