Аналіз виховної роботи за рік - Мої файли - Каталог файлів - Червонокутська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1
Четвер
08.12.2016
17:04
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [21]
Кошик
Ваш кошик порожній
Пошук
Друзі сайту
Педпреса
МіністерствоОсвіти
Червонокутська загальноосвітня школа І-ІІІ супенів №1
Головна » Файли » Мої файли

Аналіз виховної роботи за рік
27.12.2012, 12:18

Аналіз виховної роботи

за минулий навчальний рік

 

 

     У минулому навчальному році методичне обєднання класних керівників працювало над проблемою «Формування інтелігентної гармонійно розвиненої особистості на основі індивідуалізації виховного процесу».

     У сучасних умовах  суспільного розвитку, національного відродження України все більше зростає роль школи у формуванні особистості, здатної забезпечити прогрес нації.

      Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступити в реальні відносини з оточуючим світом.

       Педагоги нашої школи розуміють, що пріоритетним у вихованні є всебічний та гармонійний розвиток особистості, яка здатна до саморозвитку, самовиховання і самореалізації.

        Складний процес виховання здійснюється за допомогою різноманітних форм і методів роботи, вибір яких залежить від змісту та завдань виховної роботи, вікових особливостей дітей. Це: психолого-педагогічні спостереження, анкетування, бесіди, виховні години, КВК, екскурсії, ярмарки, рольові ігри.

        Велику і плідну роботу проводили класні керівники з випускниками школи, з ветеранами ВВВ, яких запрошували в школу на зустрічі з відзначення річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників. Конкурси малюнків, творів «Україна - наш спільний дім», «Хата моя, біла хата», « Моя Земля- Земля моїх батьків» ; конкурси юних пожежників. Класні керівники впроваджують ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добирають такі виховні технології як години спілкування, усні журнали, рольові ігри. Зокрема Архипенко А.В., Гладишевська Г.М., Ішуніна О.М., Русаловська А.І. проводили в класах конференції «Захист прав дітей у нашій державі», «Діти: злочин і кара», «Як ви розумієте і співвідносите поняття «свобода» і « відповідальність». Значну увагу класні керівники приділяють формуванню в учнів комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: це чесність, правдивість, порядність, принциповість, працьовитість. Зокрема було проведено з дітьми цільові екскурсії до річки, лісу; проведено операцію «Листя», організовувався трудовий десант «Земля».

       Формуючи екологічну культуру учнів були проведені конкурси осінніх композицій «Осінь-чарівниця», конкурс малюнків «Барви осені», «Квіти рідного краю» .

         Класні керівники не оминають такий вид діяльності як корекція поведінки «проблемних» дітей, для цього заохочують таких дітей до класних справ, завантаження вільного часу гуртковою роботою. Велика увага приділяється профілактиці наркоманії, алкоголізму. Прочитано цикл лекцій, проведено бесіди з відповідної тематики: «Скажемо СНІДу – ні!», «Шкідливі звички – до чого це приведе», «Молодь за здоровий спосіб життя».

           На годинах класного керівника значна увага приділялась народознавчим питанням, що сприяло  вихованню в учнів загальнолюдських цінностей.

           Класні керівники тісно співпрацюють з батьками, батьківським комітетом. Для цього проводяться батьківські збори «Дитина і суспільство» (Волкович В. М.-5кл., Архипенко А.І.-8 кл.), дні відкритих дверей (Гладишевська Г.М. – 7 кл.,

Русаловська А.І.-6кл.), години батьківського всеобучу

(Ішуніна О.М. – 9 кл., Мартиненко С.С.-11кл.), де батьки знайомилися з новинками педагогічної літератури для батьків з проблем родинної та батьківської педагогіки.

            Таким чином , мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості; у практику роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини. І на даному етапі співробітництва в результаті виконання загальновиховної , індивідуальної та профорієнтаційної роботи більшість учнів підвищили рівень сформованості моральних, громадянських, гуманістичних, естетичних та інших якостей особистості.

Категорія: Мої файли | Додав: shkola1
Переглядів: 2259 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: