ПАМ'ЯТКА З ВИВЧЕННЯ СТАНУ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ I. Загальні відомості 1. 2.Обладнання шкільної
бібліотеки. 3.Години роботи бібліотеки. 4.Працівники (прізвище,
освіта, стаж роботи тощо). 5. Характеристика
школи (кількість класів, трудове навчання, його профіль). 6. Комплектування
(використання коштів спонсорів, бюджету тощо; списання; передплата періодичних видань, бібліотечна техніка (за останні три роки)). 7.Облік
книжкових фондів (інвентарні та сумарні книги, внесення в них актів
списання). 8.
Вилучення застарілої та зношеної літератури. II. Організація книжкових фондів та каталогів 1. Стан та
характеристика книжкових фондів (кількісний та якісний склад фондів).
Книгозабезпеченість літературою для позакласного читання за шкільною
програмою кожного класу, кожної спеціальності з профілю навчання, для роботи
в гуртках. Наявність рекомендованої літератури 2.Організація книжкових
фондів, їхня обробка. Відкритий доступ, тематичні полиці. Відокремлення
книжкового фонду для окремих класів (1-4; 5-8; 9-11). 3.Організація каталогів. Наявність службових
та читацьких систематичних каталогів, їхній
стан, оформлення, відповідність
книжковим фондам шкільної бібліотеки, систематичність роботи з ними, вилучення карток тощо. 4.Організація та
оформлення рекомендаційних та тематичних карток, списків літератури для окремих
класів, з окремих предметів шкільної програми, на актуальні питання тощо. 5. Виховання
культури читання. Довідкова бібліографічна робота з учнями. Організація
бібліотечних уроків, створення факультативу з основ виховання культури
читання, бесіди. III. Робота з читачами-учнями І»Стан залучення
кожного класу до читання в шкільній
бібліотеці. а) робота шкільної бібліотеки з національного
виховання підростаючого покоління;
завдання та зміст керівництва
читанням різних класів; б)робота шкільної бібліотеки щодо засвоєння і поглиблення знань шкільної
програми; допомога відстаючим учням, зв'язок з учителями-предметниками; в) пропаганда суспільно-політичної літератури та виховання почуття громадянськості, патріотизму; г) робота
з формування світогляду громадянина України; д) пропаганда
літератури з питань перевірки (тема); є) робота гуртків при бібліотеці. 3.Індивідуальна робота
з учнями-читачами різного віку. Робота з читацькими формулярами, аналіз читання
за певними темами. Читання за списками позакласного читання, планами.
Робота зі щоденниками читача, відгуками, тощо. 4.Масові форми пропаганди книги. Зв'язок з
проходженням програми, актуальність
тематики, урахування вікових особливостей
учнів. Різноманітність форм та методів проведення масових заходів. 5. Ефективність
масових заходів. Наслідки масових заходів з індивідуального
читання учнів. 6.Робота учнів у
бібліотеці під час підготовки до державної атестації. 7. Робота
бібліотеки під час канікул та влітку. 8.Облік роботи шкільної
бібліотеки. Наявність та систематичність ведення «Щоденника роботи шкільної бібліотеки»
(статистика книговидач, відвідування). Стан читацьких формулярів та їх ведення. 9.Робота з учителями, учнівськими
організаціями школи, з батьками учнів. 10.Участь у педрадах та
батьківських зборах. 11.Планування роботи,
звітність шкільної бібліотеки. 12.Зв'язок
з міською бібліотекою та методична і практична допомога шкільній бібліотеці з боку районної бібліотеки для дітей. 13.Накази та аналітичні матеріали. 14. Протоколи педрад, нарад, де розглядалися
питання роботи шкільної бібліотеки. | |
Переглядів: 1506 | Коментарі: 2 | |
Всього коментарів: 0 | |