08.01.2013, 12:11 | |
ВСТУП Методичне
об’єднання вчителів природничо-математичного циклу Червонокутської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів №1 у 2007-2008
н.р. працювало над
наступними проблемними питаннями: 1.
Підвищення педагогічної майстерності вчителів—ефективний засіб
навчально-виховного процесу. 2.
Диференціація навчально-виховного процесу
з позиції гуманізації, як основа формування в
учнів інтересу до
здобуття знань. Аналіз роботи
методичного об’єднання свідчить, що
за минулий навчальний
рік підвищився рівень
викладання предметів природничо-математичного циклу, підвищилась ефективність
основної форми навчально-виховного процесу-уроку, посилилась увага
до виховної та
розвивальної функції навчання
до пошуку його
ефективних форм і
методів. Наша мета
не зупинятися на
досягнутому. Опираючись на досвід
вчителів своєї школи, використовуючи загально-державний, обласний, районний досвід
педагогів, вчителі методичного об’єднання
будуть і
надалі підвищувати рівень
викладання предметів,
спрямовувати його на
формування в учнів
життєвих компетентностей,
створювати передумови для
всебічного розвитку особистості. В 2007-2008 н.р. вчителями
методичного об’єднання природничо-математичного циклу
були проведені відкриті
уроки, основна мета яких, згідно Концепції 12-річної середньої загальноосвітньої школи, виховання відповідальної особистості, яка здатна
до самоосвіти й
саморозвитку, вміє критично мислити, опрацьовувати різноманітну
інформацію, використовувати
набуті знання і вміння для
творчого розв’язання проблем, прагне змінити
на краще своє життя
і життя своєї
країни:
Всі уроки
були проведені вчителями
з використанням нових форм
і методів: урок-гра;
урок-семінар; урок-інтерв’ю; урок-КВК. Вчителі природничо-математичного циклу
працюють за фахом, мають
великий стаж педагогічної
роботи. Працюють добросовісно. Але поряд
з позитивом слід відмітити і
ряд негативних фактів
в роботі методоб’єднання :
Аналіз роботи членів
методичного об’єднання
дає підставу зробити
висновок, що завдання, які випливають
із науково-методичної проблеми об’єднання
виконано.
Важливим завданням
національної школи на
данному етапі її розвитку є не
лише передача учням
готових знань, а й всебічний
розвиток учнів, як особистості, їх здібностей
та талантів. Суспільство
вимагає від вчителів
творчого ставлення до
праці, вміння ставити й розв’язувати
життєво важливі проблеми.
Методичне об’єднання
вчителів природничо-математичного
циклу
і надалі продовжить
працювати над вирішенням
науково-методичної проблеми «Диференціація навчально-виховного процесу
з позиції гуманізації, як основа
формування в учнів інтересу до
здобуття знань». Вчителі,
які входять до
методичного об’єднання і надалі
будуть впроваджувати в
сою роботу новітні педагогічні
технології, розвивати учня як
особистість через поєднання завдань навчання
і виховання, розширювати розумовий
кругозір учнів, підвищувати їхню
загальну культуру, сприяти розвитку
здібностей обдарованих дітей, їх
морального і духовного потенціалу, творчої індивідуальності. | |
Переглядів: 972 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |