14:26
Рекомендації науково-педагогічного семінару

Рекомендації

науково-методичного семінару «Педагогічні вимірювання та управління якістю освіти: дослідження, практика, завдання в контексті нових Державних стандартів» за участю методистів РМК/ММК, керівників загальноосвітніх навчальних закладів – учасників регіонального проекту «Організаційний механізм упровадження інноваційних технологій та здійснення психолого-педагогічної підготовленості  педагогічних працівників до освітніх вимірювань»

(06 лютого 2013 року)

 

1.     Із метою впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес, проведення моніторингових досліджень та виявлення результатів їхнього впливу на якість освіти у загальноосвітніх навчальних закладах продовжити реалізацію регіонального освітнього проекту «Організаційний механізм упровадження інноваційних технологій та здійснення психолого-педагогічної підготовленості вчителів з освітніх вимірювань».

2.     Забезпечити реалізацію принципу наступності рівнів шкільної освіти (дошкільної, початкової, основної та профільної), доступність до якісних освітніх послуг. Для цього системно проводити моніторинг названих ланок шкільної освіти, адаптований до нових Державних стандартів, та своєчасне коригування навчально-виховного процесу за результатами моніторингових досліджень регіонального, районного (міського) чи локального рівнів.

3.     Продовжити створювати районні (міські) та локальні системи управління якістю освіти та її моніторингу, використовуючи порядок, зазначений у Постанові Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2011 року №1283, широке запровадження інформаційно-комунікаційних технологій та кращі практики, зокрема, напрацьовані Корсунь-Шевченківським, Тальнівським, Черкаським районними та Смілянським, Уманським міськими методичними кабінетами.

4.     Проаналізувати результати участі навчальних закладів у Міжнародному порівняльному дослідженні природничо-математичних дисциплін ТІМSS-2011 (див. збірник матеріалів науково-методичного семінару «Педагогічні вимірювання та управління якістю освіти: дослідження, практика, завдання в контексті нових Державних стандартів»).

5.     Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу серед учнів та їхніх батьків щодо проведення пробного (безкоштовного) тестування з математики (17 лютого) та фізики (03 березня), ініційованого педагогічними працівниками Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького.

6.     Розпочати активну роботу опорних шкіл (учасників проекту), їхніх шкільних інформаційних центрів як опорних в освітніх округах щодо досліджень нововведень (нові предмети, нові стандарти, нові підручники, створення нових умов, психолого-педагогічний супровід нововведень тощо), дієвим механізмом яких має стати моніторинг.

7.     Активізувати роботу щодо створення районних (міських) шкіл експертів, статус і діяльність яких сприятиме підвищенню професіоналізму кожного із них та інших категорій педагогічних працівників у впровадженні інноваційних технологій, зокрема, тестових та освітніх вимірювань.

8.       Провести в рамках регіонального проекту «Організаційний механізм упровадження інноваційних технологій та здійснення психолого-педагогічної підготовленості  педагогічних працівників до освітніх вимірювань» обласний науково-методичний фестиваль майстер-класів моніторингових досліджень «Інноваційна освіта Черкащини XXI століття». Розробити Положення про обласний науково-методичний фестиваль майстер-класів до 25.02.2013. 

Переглядів: 540 | Додав: shkola1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: